Tilbud i høstferien for de eldste, 12 år og oppover.

animasjon

Kursene finansieres av Oslo kommune og Viken Filmsenter. Vi holder til i Oslo Prosjektrom, som ligger sentralt i Oslo - kort vei fra Bussterminalen og Oslo Sentralbanestasjon. Legger ved digital plakat for arrangementet.

Takk for at dere ønsker å dele med deres elver og foresatte!

Animasjon til spill og spillutvikling (12-16 år):

01.-05. oktober 2018 - klokken 10-16 alle dager

Dette er et innføringskurs hvor målet er å gi grunnleggende kunnskap i hvordan man designer og programmerer et dataspill. Deltagerene skal lære de grunnleggende ferdighetene som skal til for å utvikle et spill fra konsept til ferdig produkt.

Link til arrangentet på vår hjemmeside:

Litt om oss:

Vi arrangeres ulike kurs og mesterklasser for barn, ungdom- og voksne. I tillegg holder vi animasjonskurs andre steder - for eksempel under festivalKAMPEN,  animasjonsverksted under Kortfilmfestivalen i Grimstad, Den Kuklturelle Skolesekken etc..

Dette semesteret hadde vi seks elever nominert til Amandus med firetilsammen fire filmer. Tre filmen kom videre til Fylkesfestivalen under ungdommens kulturmønstring.

Les mer om oss på  www.animasjonskurs.no