Foreldreskole på Tiurleiken

IMG_0076A

Tirsdag 26. september gjennomførte vi vår første foreldreskole på Tiurleiken skole. Det var stort oppmøte og stor entusiasmen i foreldregruppen som stilte sporty opp på de ulike aktivitetene vi hadde planlagt.

Foreldrene fikk innsikt i hvordan vi jobber med læring på skolen, hva de kan gjøre for å hjelpe barna sine hjemme og foreldre ble bedre kjent med hverandre gjennom å delta på stasjonsundervisning.

Tilbakemeldingene vi fikk tyder på at dette var en kveld som frister til gjentagelse. Det ble en inspirerende kveld som tydeliggjorde for alle at foreldre, lærere og ledelse står sammen om målet om en best mulig skole for barna våre!

«Vi vil ikke hjem ennå», var det en forelder som utbrøt engasjert når kvelden var slutt, så det var tydelig at mange foreldre satte pris på denne kvelden!

Tusen takk til alle dere som deltok på foreldreskolen!