Åpent hus i bydel Grorud

Barn ligger på gulvet og tegner.

I forbindelse med at Bydel Grorud nylig ble kåret til årets barne- og ungdomskommune er det mange som er nysgjerrige på ungdomstilbudet vårt. Derfor planlegger vi i Aktivitetsenheten en uke med “åpne hus” så publikum kan komme og se hva vi holder på med. Målgruppen er foreldre, familie, nærmiljøet - kort sagt alle som bryr seg om barn og unge 10-23 år.

Vi håper flere vil være med og vise seg fram!

I uke 3 (16., 17., og 18. januar) holder våre tre fritidsklubber åpent for voksne kl. 18:00-20:00. Her blir det en kort innledning med kulturinnslag, lett servering, omvisning og “stands” med representanter fra ungdomsfeltet. Hvis din organisasjon eller ditt lag har lyst til å presentere seg på stand, hadde det vært topp!

Det er også mulig å arrangere sitt eget “åpent hus” hvis dere heller vil vise fram egne lokaler. Da er dere hjertelig velkomne til å være en del av ukesprogrammet.

Høres dette bra ut? :)

For spørsmål og påmelding, kontakt Tonje Brustuen på tlf 90 41 47 42 eller tonje.brustuen@bgr.oslo.kommune.no

PS: Vi skal gå ganske bredt ut med invitasjonene i håp om at mange vil komme, og alt infomateriell skal være ferdig 2. januar. Derfor trenger vi at alle som vil stille opp enten på stand eller med eget arrangement, melder fra innen 15. desember.

Habib R. Tahir
seksjonsleder